top of page
Plangruppen support

Support til svarpersoner

Vejledning og hjælp til besvarelse af online surveys
​
Spørgeskemaerne kan besvares på alle platforme, pc, Mac, smartphones m.v. Systemets oppetid er 99 %, så hvis du ikke kan åbne spørgeskemaet, skyldes det som regel en eller anden form for blokering på din computer.

Teknisk

Hvis du ikke kan opnå forbindelse til spørgeskemaet, kan du prøve noget af følgende:
 

  • Tjek internetforbindelsen

  • Luk andre åbne websider

  • Se om spørgeskemaet står på en ny browserfane

  • Rens historikken i din browser

  • Opdater din anti-virus

  • Opdater din computer

  • Genstart din computer

 
Ældre browsere kan give problemer - vi anbefaler opdaterede browsere af typen Chrome, Edge eller Opera.​


Enkelte arbejdspladser kan være forsynet med en firewall, der begrænser medarbejdernes adgang til at benytte eksterne links. Du skal da enten besvare undersøgelsen fra en anden forbindelse eller logge ud af arbejdspladsens netværk.

bottom of page