SERVICEKOMPAS

Servicekompas er et redskab til den lærende myndighed, der ønsker udvikling gennem feedback. Når medarbejderne inddrages i optimering af brugeroplevelserne, er resultatet kvalitet til gavn for både medarbejdere og brugere. 

  • Ydelse: Måling og rapportering af service- og kontakt oplevelser, kvalitet og relevans på tværs af kanaler.

  • Udbytte: Viden til dokumentation, udvikling og motivation/ledelse af serviceoplevelser.

  • Anvendelse: Evaluering af kontaktflader/kanaler, dokumentation af servicekvalitet, serviceudvikling, strategisk arbejde med anvendelsen af kontaktflader/kanaler,  

Beskrivelse: 

 

Den lærende myndighed: Løsningen sørger for systematisk feedback, baseret på brugerens oplevelser. Gennem feedback får kommunen værdifuld indsigt i brugerens oplevelser med viden om relevans, problemløsning og tilfredshed. 

 

Kommunen tilbyder flere kanaler og kontaktflader, herunder: fremmøde, telefon, e-Boks, hjemmesider, selvbetjening og sociale medier som især Facebook. For politikere og forvaltninger kan det være en vanskelig udfordring at holde styr på, hvordan de forskellige kanaler opleves af brugerne i forhold til relevans, problemløsning og tilfredshed. Overblik og læring på tværs er målet med Servicekompas.​

Plan Gruppen

 

Lufthavnsvej 1, 6400 Sønderborg

Mejlgade 35 C, 8000 Aarhus C

Tel. +45 42 64 00 41​

Kontakt os

© 2019-2020 Plan Gruppen │ Medlem af Urbaxa.org  │ Selskabsoplysninger  │ Persondatapolitik